Grohe otkazuje sudjelovanje na ISH 2021

21/07/2020

 
ISH 2021: GROHE otkazuje sudjelovanje zbog zdravstvenih i sigurnosnih razloga
GROHE neće sudjelovati dogodine na ISH 2021
Najveći prioritet su zdravlje i sigurnost: zaposlenika, klijenata i svih prisutnih 
Sudjelovanja na drugim sajmovima u  EMENA regiji su pod razmatranjem
 
Düsseldorf, 13. srpnja 2020. - Nakon internih konzulatacija GROHE je donio odluku da otkazuje sudjelovanje slijedeće godine na sajmu ISH 2021. Tri su glavna razloga za ovu tešku odluku: kao globalni brend i dio LIXIL-a, najvažnije su korporativne vrijednosti: poštovanje i učiniti pravu stvar. Nastavno na mjere i napore tijekom pandemije da bi zaštitili zaposlenike, poslovne partnere i kupce strogim higijenskim i sigurnosnim mjerama, zaštita i zdravlje ostaju prvi prioritet za GROHE: za zaposlenike, kupce i sve uključene u ISH. Nadalje, zbog nestabilne situacije vezano za COVID-19 u Njemačkoj, a posebice u ostatku Europe, velika događanja su nepredvidljiv i neprihvatljiv rizik. Za koncept higijenske zaštite predložen od strane ISH-a smatramo da nije prihvatljiv i dostatan za nas. 
 
Jonas Brennwald, CEO LIXIL EMENA i Co-CEO Grohe AG tumači: “Sa velikim žaljenjem moramo otkazati naše sudjelovanje na trgovačkom sajmu ISH 2021 zakazanom za ožujak 2021. Naši kupci i poslovni partneri očekuju od nas jedinstveno iskustvo sa fantastičnim inovacijama te osobni kontakt sa nama i podršku tijekom sajma. Smatramo da u danim okolnostima nije moguće to ostvariti na način uobičajen za taj tip sajma.”
 
“Žalimo što nije bilo sluha i volje da se ISH odgodi”, dodaje Thomas Fuhr, COO Fittings LIXIL International i Co-CEO Grohe AG. “Jedna od naših korporativnih vrijednosti je i činiti pravu stvar. Uvjereni smo da u ovoj situaciji naše otkazivanje sudjelovanja je jedina ispravna stvar koja osigurava zdravlje i sigurnost sviju.”
Slijedom ove odluke, GROHE će također razmotriti sudjelovanje na ostalim trgovačkim sajmovima u EMENA regiji. Daljnje informacije će biti objavljene regionalno. 
 
Unatoč svemu, GROHE želi stvarati jedinstveno korisničko iskustvo Brenda za poslovne partnere i medije u slijedećoj godini i trenutno radi na alternativnom konceptu kako to ostvariti. Način kako će brend predstaviti inovacije bit će pravodobno objavljen. 
 
Pratite nas na platformama društvenih mreža: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn i YouTube.