• Hrvatski
  • English
Traži ➜

Oris

  • O nama
  • Kuća arhitekture
  • Časopis
  • Dani Orisa
  • Trgovina
 
  • O časopisu
  • Novi broj
  • Oris+
  • Prethodni brojevi
  • Arhiva članaka
  • Oris publikacije
  • Kupite

Arhiva članaka

  • Početna stranica
  • /
  • Časopis
  • /
  • Arhiva članaka
  • Stalni proces promjene
  • Vrijeme muzeja
  • Niša za ljepšu svakodnevnicu
  • Jedinstvo prirodnog i umjetnog krajolika
  • Biblioteka u Prištini
  • Uranjanje u ishodište mita
  • Novi labinski ciklus
  • Više zelenila i više aktivnosti
  • Nepovezano ponavljanje
  • Neka nova tradicija
  • Senzibilna prisutnost
  • Iskušavanje imaginacije
  • Uspješna reanimacija
  • Gotovo savršena nesavršenost
  • 'Okupacija' Kassákova muzeja u osamdeset dana
  • Manje je više
  • Aaltova brodica
  • Odnos između umjetnog i prirodnog
  • Neutralnost kao strategija
  • Zemlja izgubljena u vremenu
  • Autsajderi u Veneciji / O prosvjetiteljima "ograničenog dometa"
  • Kontekst u 21. stoljeću?
  • Ne možemo predvidjeti što će nas odjednom nadahnuti
  • Biti na dva fronta
  • Prenošenje pomaka
  • Crveno i crno
  • Aura biografija u Garozi
  • Pomorski korijeni Jørna Utzona
  • Povezivanje krajolika
  • Početak svega je intuicija
  • Prometejeva moguća mjesta
  • Ohlađeni zaklon za južnjačko ljeto
  • Porculanski sjaj socijalizma
  • Šetnja kroz sliku
  • Primitivna budućnost
  • Brod na obali
  • Dobro i naopako
  • Bringing it All Back Home
  • Ekspedicija duha u orbitu
  • O istinitosti mjesta (ili o predarhitekturi i postarhitekturi)
  • Svijetla oaza
  • Genre film festival (GEFF) 1963. – 1969.: Propuštena obljetnica
  • Bulevar koji vodi u nebo
  • Arhitektura u pokretu
  • Korporativna arhitektura u objektivu Luke Mjede
  • Elbphilharmonie Hamburg
  • Nedovršene modernizacije – osvrt
  • Ljudi i planine
  • U dobroj se građevini osjećate kao kod kuće
  • Traganje je uvijek utemeljeno na osnovnom
  • Tiha revolucija se nastavlja
  • Horizonti interdisciplinarnosti
  • Povijesnost jedne suzdržane moderne
  • Počast intuitivnom potezu
  • O nemogućnosti pisanja o arhitekturi?
  • Arhitektura nakon arhitekture
  • Legenda o brodu
  • Korak ispred društvene stvarnosti
  • Na razmeđi apstrakcije i stvarnosti
  • Uznemirenost percepcije
  • Tek jedan od godova u vremenu
  • Kontekst nije zadan, već se stvara
  • S druge strane zrcala
  • Ukidanje granice vanjskog i unutarnjeg
  • Svjetlo čovjeku
  • Putovanje ujesen
  • Život na rubu
  • Izmješteni punctum
  • Y kut gledanja
  • Trudim se definirati oblik programa
  • Uhvatiti ravnotežu i izazvati gravitaciju
  • Zvukovi, odnosi i umjetnost
  • Interpretacija povijesne svakodnevnice
  • Intervju u pećini
  • Između krajolika i arhitekture
  • Priča o slavi talijanske mode
  • Riječka priča
  • Preslikavanje ili funkcija
  • Neovisnost prostorija za jedinstvo prostora
  • Murtićevo drugo sunce
  • Kabinet čuda zadarskog antičkog postava
  • Šok "super normalno"
  • Prsten
  • Arhitektura treba biti primjerena i dostižna
  • Pustopoljina
  • ZPC: case-study za donjogradski blok
  • Kako se pamti odsutnost? - O nekim radovima Sanje Iveković
  • Arhitektura je važna
  • Arhitekti bi trebali biti ponešto zaigrani, ponešto nelogični
  • Skriveno blago Beograda
  • Trinaest kuća i jedan model
  • Kuća luđaka
  • E la nave va - Brod plovi dalje
  • Vis-à-vis
  • Blistavo onostranstvo apstraktnog sanjarenja
  • Tragovi su uporabe poželjni
  • Četvrt klupskog ugođaja
  • Inovativni potencijal turizma
  • Razmišljanje o mreži
  • Socijalna stanogradnja kao investicija
  • Arhitektura je proces razmišljanja
  • Balon i komora
  • Kuća-passage bez izlaza
  • Zviježda
  • Drugo lice prošlosti
  • Intermundia
  • Živjeti u prostoru, a ne u sobama
  • Sputan je čovjek koji ne plovi
  • Transformirana vernakularnost
  • Snaga dosljednih koncepata
  • Nelagoda normalnog
  • Put u središte Zemlje
  • Vučedol efekt
  • Uranjanje u dubinu stvarnosti - putovanje prema suštini i duhu stvari
  • Arhitektura kao generator discipline
  • Stvaranje novih lekcija iz prošlosti
  • Fantom u operi
  • Jedinstvena poetika - različiti znakovi
  • Nova vrijednost urbane slike Rijeke
  • Između umjetnosti i znanosti
  • Mi volimo automobile
  • Hugo Ehrlich u Beogradu
  • Moja esencija je orbita Sunca
  • Sv. Lovreč, 19. srpnja 08., bilješka
  • Tropicália rational
  • Fliper prostor
  • Bol, novac i ništice
  • Generičnost svijeta SVA
  • Urbanizam je krajnji čuvar zdravog razuma
  • Funkcionalizam i luk
  • Nezavisni dizajner na kulturnoj sceni
  • Prevodimo primordijalne elemente u suvremenost
  • Utočište u aparatu
  • O Muzičkoj akademiji, ovcama i korijenju
  • Obična bijela kuća
  • Uokvirene geometrije
  • Sva umjetnost je živa stvar
  • x-y-z
  • Zašto moj svijet ne bi bio mekan?
  • O liniji, rukom nacrtanoj
  • Ljetna rezidencija na otoku Čiovu
  • Budućnost ima živa sjećanja
  • Pojednostavljena složenost u novome gradu
  • Arhitekturu stvaraju ljudi za ljude
  • Jämtland - Izazov sjevera
  • Odmak od 'ovdje i sada'
  • Cvijet u prvom licu
  • Ishodište je program, a ne forma
  • Emilijev ekspresionistički vernakular
  • Biti Droog (suh) je pitanje mentaliteta
  • Vidjeti i biti viđen
  • Umjetnost je frikcionalna
  • Naslijeđeno, oporučeno
  • Iskra: neuvrštena u zemljopisnu kartu dizajna
  • Zajedničko ladanje
  • Slikar koji se opuštao u mraku kinodvorana
  • Hod po rubu - NYC High Line
  • Održiva ljepota
  • Problematičar s estetskim pokrićem
  • Hotel s krajolikom
  • Umjetnost mora biti istinita - i to punih 736 sati i 30 minuta!
  • Utvrda pod opsadom kritičkog regionalizma
  • To je ljepota - unijeti unutra vanjsko
  • Inscenirana ikona modernizma
  • Design à la Vild
  • 2 x Snøhetta
  • Životna priča kao motiv i razlog
  • O prvome licu plurala
  • Kamen na kamenu
  • Gledaoci, turisti i slučajni prolaznici
  • Deset godina poslije
  • Ne odvajati urbanizam od arhitekture
  • Taj Mahal
  • U potrazi za sredinom
  • Majke i kćeri
  • Hotel Grand na Lopudu
  • Značaj emocionalne komponente u doživljaju arhitekture
  • Perje na Buri
  • Pandurova arhitektura vremena
  • Koža bambusa, duh bambusa
  • Oblikovanje je strast...i putovanje
  • Drugi kat, nebo
  • Komfor egzistencijalnog minimuma
  • Tabula rasa
  • Laubina kriška suvremenosti
  • Traganje za principima u arhitekturi
  • Venecija za obične ljude
  • Vrijeme za spektakle je prošlo
  • New York odaje počast predsjedniku Rooseveltu
  • To što smo arhitekti tjera nas da više razmišljamo
  • Četiri Adonisova mjeseca
  • Odijevanje - jedna humana kategorija
  • Kućni prag ne mora biti granica
  • Staro i novo, iznova: o slojevima razgovora
  • Uhvatiti sjeverno svjetlo
  • Modeli stanovanja iz stvarnosti
  • Napraviti onoliko koliko treba
  • Made in Tokyo
  • Grimizna palača
  • Intervju: Lebbeus Woods
  • Arhitektonska plemka
  • Kuća s pogledom
  • Identitet proizlazi iz političkog konsenzusa
  • Protiv toga sam da arhitektura bude neutralna
  • Iz dnevnika
  • Umjetnost je lijepa
  • Poštovanje procesa sjećanja
  • Richterov paviljon u Bruxelles-u u pedesetoj
  • Integralnost poimanja umjetnosti i integritet osobe umjetnika
  • Bijeli raj
  • Od čega čovjek živi?
  • Napuhane iluzije
  • Arhitektura kao jedrenje
  • Shigeru Ban: Pogled sa sobom
  • Umjetnost ne može biti indiferentna
  • Banksy protiv distopije
  • Krstarica
  • Od Georgesa Mélièsa do  Čarobne frule i Gogoljeva Nosa
  • Mimezis za grad knjiga
  • Arhitekti ne izmišljaju, samo transformiraju stvarnost
  • U negativu prvoga dojma
  • Osnaživanje horizonta
  • Slučaj Kippenberger
  • Razlika kroz sličnost
  • Sačuvano vrijeme
  • Nove tendencije
  • Alvar Aalto - Podijeljene Muistot
  • Askeza kraj bohinjskog jezera
  • Nova gradska ikona
  • Intervju: Radovan Tajder
  • Umijeće dijaloga
  • Od ambijenta do linije
  • Čišćenje provincijske realnosti
  • Sažimati specifična svojstva  mjesta
  • Zaklonište u oluji
  • Ispod i iznad crte...
  • Bijelo i beskrajno
  • Biti apstraktan ne znači biti  minimalist
  • Fotografija kao instrument
  • Granice
  • Arhitektura: reset
  • Naoshima
  • Većina naših radova temelji se  na očiglednim pitanjima
  • Dapčeva fotografija  oslobođenja: Istra kao  fiction - faction artefakt
  • Umjetnost u doba nadzornih  kamera
  • Problem Rašomona
  • Brončana kutija urbanog  mađioničara
  • Dobra arhitektura mora  preuzeti rizik
  • Ni na nebu ni na zemlji
  • O stvaralačkoj pretenziji
  • Prostori puni emocija - to je ono  o čemu sanjam
  • Čarolija za uživanje
  • Palijan i suradnici -   Konstrukcija i prostor
  • Emilijeva kuća mi je draga
  • Bakhova vedrina
  • Umjetnost je umijeće života
  • Ljepota je napetost između  dvije različite stvari
  • Skulptorsko i arhitektonsko u  organskom jedinstvu
  • Jugoistočni ugao Gradeca: adaptacija, interpolacija, revitalizacija
  • Tradicija i nova tehnologija
  • Niko Kralj, nepoznati poznati  dizajner
  • Miss Kō
  • Granice su društveni fenomen
  • Šetnja stoljetnim Lower East  Sideom
  • Muzej pejzaž
  • Promjena u kontinuitetu
  • Ti ko ja, ja ko ti
  • Luciferov sram
  • Feniks u Komiži
  • O predrasudama ili Bernardi u  Kumrovcu 1955. godine
  • Škola kao nukleus naselja
  • Arhitektura empatije i zajedništva
  • Protiv arhitekture kao objekta
  • Slama i staklo
  • Stanovanje za novog čovjeka
  • Steven Holl: Projekt dolazi iz glave, srca, ruke
  • Josip Klarica - čarobnjak pretvorbi
  • Mapiranje vidokruga
  • Arhitektura kao eksperiment za vlastite potrebe
  • Leonard Cohen
  • Sličan sam svom bratu
  • Otoci
  • Interpretacija nevidljivog
  • Pomak u fazi
  • Postojanost i spontanost
  • Kopljar versus muzeji i obrnuto
  • Međuprostori

Sva prava pridržana ©2025 |

  • Kontakti
  • |
  • Marketing
  • |
  • Impressum
  • |
  • Newsletter
Email Youtube Instagram Facebook
RADNO VRIJEME: Izložbeni prostor: 09h-17h (pon-pet) | Uredi: 09h-16h (pon-pet) Biblioteka: 09h-16h. (pon-pet).

Scavolini introduces Regola

Jubilarni 25. Dani Orisa u lipnju

Večeri u Orisu: PROSTORNE TAKTIKE - "Predstavljanje projekta pješačkog mosta u Trogiru"

Večeri u Orisu: "HRVATSKI PRIRODOSLOVNI MUZEJ"

Izložba Klasje Habjan - „PRIČE U PLOČICAMA”

Portal Gradnja raspisuje natječaj za modularnu prefabrikovanu kuću

Večeri u Orisu: ASAP - "O dijeljenju iskustva, solidarnosti i kreiranju standarda"

20. Beogradska internacionalna nedjelja arhitekture

Nolan Lem: Brbljavi potok - multimedijska instalacija

MEDS Workshop 2025: Rijeka – GRAD TEKSTURA

Promocija knjiga: MIHAJLO ARSOVSKI & ZORAN PAVLOVIĆ

Prezentacija Prijedloga Priuštivo stanovanje

20. Beogradska internacionalna nedjelja arhitekture – BINA 2025 - Ka novim arhitektonskim vrijednostima, od 15. travnja do 17. svibnja

Više
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70