O časopisuNovi brojOris+Prethodni brojeviArhiva članakaOris publikacijeKupite Arhiva članaka Početna stranica/Časopis/Arhiva članaka Stalni proces promjeneVrijeme muzejaNiša za ljepšu svakodnevnicuJedinstvo prirodnog i umjetnog krajolikaBiblioteka u PrištiniUranjanje u ishodište mitaNovi labinski ciklusViše zelenila i više aktivnostiNepovezano ponavljanjeNeka nova tradicijaSenzibilna prisutnostIskušavanje imaginacijeUspješna reanimacijaGotovo savršena nesavršenost'Okupacija' Kassákova muzeja u osamdeset danaManje je višeAaltova brodicaOdnos između umjetnog i prirodnogNeutralnost kao strategijaZemlja izgubljena u vremenuAutsajderi u Veneciji / O prosvjetiteljima "ograničenog dometa"Kontekst u 21. stoljeću?Ne možemo predvidjeti što će nas odjednom nadahnutiBiti na dva frontaPrenošenje pomakaCrveno i crnoAura biografija u GaroziPomorski korijeni Jørna UtzonaPovezivanje krajolikaPočetak svega je intuicijaPrometejeva moguća mjestaOhlađeni zaklon za južnjačko ljetoPorculanski sjaj socijalizmaŠetnja kroz slikuPrimitivna budućnostBrod na obaliDobro i naopakoBringing it All Back HomeEkspedicija duha u orbituO istinitosti mjesta (ili o predarhitekturi i postarhitekturi)Svijetla oazaGenre film festival (GEFF) 1963. – 1969.: Propuštena obljetnicaBulevar koji vodi u neboArhitektura u pokretuKorporativna arhitektura u objektivu Luke MjedeElbphilharmonie HamburgNedovršene modernizacije – osvrtLjudi i planineU dobroj se građevini osjećate kao kod kućeTraganje je uvijek utemeljeno na osnovnomTiha revolucija se nastavljaHorizonti interdisciplinarnostiPovijesnost jedne suzdržane modernePočast intuitivnom potezuO nemogućnosti pisanja o arhitekturi?Arhitektura nakon arhitektureLegenda o broduKorak ispred društvene stvarnostiNa razmeđi apstrakcije i stvarnostiUznemirenost percepcijeTek jedan od godova u vremenuKontekst nije zadan, već se stvaraS druge strane zrcalaUkidanje granice vanjskog i unutarnjegSvjetlo čovjekuPutovanje ujesenŽivot na rubuIzmješteni punctumY kut gledanjaTrudim se definirati oblik programaUhvatiti ravnotežu i izazvati gravitacijuZvukovi, odnosi i umjetnostInterpretacija povijesne svakodnevniceIntervju u pećini Između krajolika i arhitekturePriča o slavi talijanske modeRiječka pričaPreslikavanje ili funkcijaNeovisnost prostorija za jedinstvo prostoraMurtićevo drugo sunceKabinet čuda zadarskog antičkog postavaŠok "super normalno"PrstenArhitektura treba biti primjerena i dostižnaPustopoljinaZPC: case-study za donjogradski blokKako se pamti odsutnost? - O nekim radovima Sanje IvekovićArhitektura je važnaArhitekti bi trebali biti ponešto zaigrani, ponešto nelogičniSkriveno blago BeogradaTrinaest kuća i jedan modelKuća luđakaE la nave va - Brod plovi daljeVis-à-visBlistavo onostranstvo apstraktnog sanjarenjaTragovi su uporabe poželjniČetvrt klupskog ugođajaInovativni potencijal turizmaRazmišljanje o mrežiSocijalna stanogradnja kao investicijaArhitektura je proces razmišljanjaBalon i komoraKuća-passage bez izlazaZviježdaDrugo lice prošlostiIntermundiaŽivjeti u prostoru, a ne u sobamaSputan je čovjek koji ne ploviTransformirana vernakularnostSnaga dosljednih koncepataNelagoda normalnogPut u središte ZemljeVučedol efektUranjanje u dubinu stvarnosti - putovanje prema suštini i duhu stvariArhitektura kao generator disciplineStvaranje novih lekcija iz prošlosti Fantom u operiJedinstvena poetika - različiti znakoviNova vrijednost urbane slike RijekeIzmeđu umjetnosti i znanostiMi volimo automobileHugo Ehrlich u BeograduMoja esencija je orbita SuncaSv. Lovreč, 19. srpnja 08., bilješkaTropicália rationalFliper prostorBol, novac i ništiceGeneričnost svijeta SVAUrbanizam je krajnji čuvar zdravog razumaFunkcionalizam i lukNezavisni dizajner na kulturnoj sceni Prevodimo primordijalne elemente u suvremenostUtočište u aparatuO Muzičkoj akademiji, ovcama i korijenjuObična bijela kućaUokvirene geometrijeSva umjetnost je živa stvarx-y-zZašto moj svijet ne bi bio mekan? O liniji, rukom nacrtanojLjetna rezidencija na otoku ČiovuBudućnost ima živa sjećanjaPojednostavljena složenost u novome graduArhitekturu stvaraju ljudi za ljudeJämtland - Izazov sjeveraOdmak od 'ovdje i sada'Cvijet u prvom licuIshodište je program, a ne formaEmilijev ekspresionistički vernakularBiti Droog (suh) je pitanje mentalitetaVidjeti i biti viđen Umjetnost je frikcionalnaNaslijeđeno, oporučenoIskra: neuvrštena u zemljopisnu kartu dizajnaZajedničko ladanjeSlikar koji se opuštao u mraku kinodvoranaHod po rubu - NYC High LineOdrživa ljepotaProblematičar s estetskim pokrićemHotel s krajolikomUmjetnost mora biti istinita - i to punih 736 sati i 30 minuta!Utvrda pod opsadom kritičkog regionalizmaTo je ljepota - unijeti unutra vanjskoInscenirana ikona modernizmaDesign à la Vild2 x SnøhettaŽivotna priča kao motiv i razlogO prvome licu pluralaKamen na kamenuGledaoci, turisti i slučajni prolazniciDeset godina poslijeNe odvajati urbanizam od arhitektureTaj MahalU potrazi za sredinomMajke i kćeriHotel Grand na LopuduZnačaj emocionalne komponente u doživljaju arhitekturePerje na BuriPandurova arhitektura vremenaKoža bambusa, duh bambusaOblikovanje je strast...i putovanjeDrugi kat, neboKomfor egzistencijalnog minimumaTabula rasaLaubina kriška suvremenostiTraganje za principima u arhitekturiVenecija za obične ljudeVrijeme za spektakle je prošloNew York odaje počast predsjedniku RooseveltuTo što smo arhitekti tjera nas da više razmišljamoČetiri Adonisova mjesecaOdijevanje - jedna humana kategorijaKućni prag ne mora biti granicaStaro i novo, iznova: o slojevima razgovoraUhvatiti sjeverno svjetloModeli stanovanja iz stvarnostiNapraviti onoliko koliko trebaMade in TokyoGrimizna palačaIntervju: Lebbeus WoodsArhitektonska plemkaKuća s pogledomIdentitet proizlazi iz političkog konsenzusaProtiv toga sam da arhitektura bude neutralnaIz dnevnikaUmjetnost je lijepaPoštovanje procesa sjećanjaRichterov paviljon u Bruxelles-u u pedesetojIntegralnost poimanja umjetnosti i integritet osobe umjetnikaBijeli rajOd čega čovjek živi?Napuhane iluzijeArhitektura kao jedrenjeShigeru Ban: Pogled sa sobomUmjetnost ne može biti indiferentnaBanksy protiv distopijeKrstaricaOd Georgesa Mélièsa do Čarobne frule i Gogoljeva NosaMimezis za grad knjigaArhitekti ne izmišljaju, samo transformiraju stvarnostU negativu prvoga dojmaOsnaživanje horizontaSlučaj KippenbergerRazlika kroz sličnostSačuvano vrijemeNove tendencijeAlvar Aalto - Podijeljene MuistotAskeza kraj bohinjskog jezeraNova gradska ikonaIntervju: Radovan TajderUmijeće dijalogaOd ambijenta do linijeČišćenje provincijske realnostiSažimati specifična svojstva mjestaZaklonište u olujiIspod i iznad crte...Bijelo i beskrajnoBiti apstraktan ne znači biti minimalistFotografija kao instrumentGraniceArhitektura: resetNaoshimaVećina naših radova temelji se na očiglednim pitanjimaDapčeva fotografija oslobođenja: Istra kao fiction - faction artefaktUmjetnost u doba nadzornih kameraProblem RašomonaBrončana kutija urbanog mađioničaraDobra arhitektura mora preuzeti rizikNi na nebu ni na zemljiO stvaralačkoj pretenzijiProstori puni emocija - to je ono o čemu sanjamČarolija za uživanjePalijan i suradnici - Konstrukcija i prostorEmilijeva kuća mi je dragaBakhova vedrinaUmjetnost je umijeće životaLjepota je napetost između dvije različite stvariSkulptorsko i arhitektonsko u organskom jedinstvuJugoistočni ugao Gradeca: adaptacija, interpolacija, revitalizacijaTradicija i nova tehnologijaNiko Kralj, nepoznati poznati dizajnerMiss KōGranice su društveni fenomenŠetnja stoljetnim Lower East Sideom Muzej pejzažPromjena u kontinuitetuTi ko ja, ja ko tiLuciferov sramFeniks u KomižiO predrasudama ili Bernardi u Kumrovcu 1955. godineŠkola kao nukleus naseljaArhitektura empatije i zajedništvaProtiv arhitekture kao objektaSlama i stakloStanovanje za novog čovjekaSteven Holl: Projekt dolazi iz glave, srca, rukeJosip Klarica - čarobnjak pretvorbiMapiranje vidokrugaArhitektura kao eksperiment za vlastite potrebeLeonard CohenSličan sam svom bratuOtociInterpretacija nevidljivogPomak u faziPostojanost i spontanostKopljar versus muzeji i obrnutoMeđuprostori